9 клас ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

 ПІДРУЧНИК "ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА" 9 клас


УРОК № 1 - 2

ЛІТЕРАТУРНІ ЖАНРИ І СТИЛІ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ


УРОК № 3

ІСТОРИЧНІ УМОВИ ТА ПРОВІДНІ ІДЕЇ ПРОСВІТНИЦТВА

ПРЕЗЕНТАЦІЯ


УРОК № 4

Джонатан Свіфт (1667–1745).

«Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).

Історія написання твору. Жанрова своєрідність роману. Просвітницькі ідеї у творі

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

АУДІОКНИГА

МУЛЬТФІЛЬМ


УРОК № 5

Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Домашнє завдання:

Виконати тестування за посиланням

УРОК № 6 - 7

Йоганн Вольфганг Ґете (1749–1832). Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні». Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Волелюбні мотиви у вірші «Прометей»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ГЕТЕ "ТРАВНЕВА ПІСНЯ" (ТЕКСТ)

ГЕТЕ "ВІЛЬШАНИЙ КОРОЛЬ" (ТЕКСТ)

ГЕТЕ "ПРОМЕТЕЙ" (ТЕКСТ)

УРОК № 8

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759–1805). Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу


ПРЕЗЕНТАЦІЯ

УРОК № 9

ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ НАПАМ'ЯТЬ

Ф.Шиллер Ода "До радості" (Гімн Євросоюза)


УРОК № 10

КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми "ПРОСВІТНИЦТВО"

Виконати тестування за посиланням


УРОК № 11 - 12

ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ

Барбара Космовська "Позолочена рибка" (ТЕКСТ)

УРОК № 13

Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві

ПРЕЗЕНТАЦІЯ


УРОК № 14

Генріх Гейне (1797–1856). «Книга пісень»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ НАПАМ'ЯТЬ

ЗБІРКА "КНИГА ПІСЕНЬ"

ТЕКСТ

УРОК № 15

Джордж Ноел Гордон Байрон (1788–1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Вплив творчості Дж.Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

"Хотів би жити знов у горах" (ТЕКСТ)

"Мій дух як ніч" (ТЕКСТ)


УРОК № 16

Поема «Мазепа». Українська тема в поемі «Мазепа».

Сюжет та історична основа поеми

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ТЕКСТ


УРОК № 17


УРОК № 18 - 19


УРОК № 20
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми

«Романтизм. Г.Гейне, Дж.Байрон»



УРОК № 21 - 22
Джейн Остін (1775 – 1817). «Гордість і упередження». 
Сюжет роману.



УРОК № 23 - 24


 "ВЗАЄМОДІЯ РОМАНТИЗМУ ТА РЕАЛІЗМУ"

Виконати тестування за покликанням


УРОК № 31
Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом



УРОК № 32
Оноре де Бальзак (1799–1850).
«Гобсек». Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника



УРОК № 33
Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»)



УРОК № 34 - 35
Багатогранність образу Гобсека






УРОК № 36 - 37
Урок-роздум
Влада золота над людиною




УРОК № 38
Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника. Гоголь і Україна.
Таємниці Гоголя


УРОК № 39
«Шинель». Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми



УРОК № 40
Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель»



УРОК № 41
Особливості сюжету й композиції. Образ Башмачкіна та засоби його створення



УРОК № 42
Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі.
Тема «маленької людини»


УРОК № 43
Розвиток мовлення
Особливості втілення в літературі теми грошей та їх згубного впливу на людину


УРОК № 44
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми
"РЕАЛІЗМ"


УРОК № 45

«Стара» і «нова драма». 

Зміни в драматургії 

кінця XIX – початку XX ст. 

«Нова драма», ібсенізм. 



УРОК № 46

Роль Генрика Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. 
«Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.







УРОК № 47




УРОК № 48
СУПЕРЕЧЛИВИЙ ОБРАЗ НОРИ






УРОК № 49
Бернард Шоу (1856–1950). «Пігмаліон»





УРОК № 50
Динаміка образу Елайзи Дулітл







УРОК № 51


УРОК № 52
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми
 «Нові тенденції у драматургії 
кінця XIX–початку XX ст»



УРОК № 53
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012)
Роман «451° за Фаренгейтом»



УРОК № 54
Тема знецінення культури в романі 
«451° за Фаренгейтом»

УРОК № 55
ПРОВІДНІ МОТИВИ ТВОРУ



УРОК № 56
Натовп і влада. Маніпуляція людською свідомістю



УРОК № 57
Важке прозріння особистості 
в тоталітарному суспільстві


УРОК № 58
Трактування фіналу твору



УРОК № 59
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
"ЧИ МОЖЛИВИЙ СВІТ БЕЗ КНИЖОК?"

























УРОК № 60
Ерік Вольф Сігел (1937–2010)
«Історія одного кохання»




УРОК № 61
Розповідь про зворушливе та трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта



УРОК № 62
Проблеми життя і смерті, любові й відданості у романі «Історія одного кохання»



УРОК № 63
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми
«Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура»


УРОК № 64 - 65
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
Марк Геддон «Загадковий нічний інцидент із собакою»


УРОК № 67

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО





Немає коментарів:

Дописати коментар